• امروز : دوشنبه - ۲۳ مهر - ۱۴۰۳

وضعیت محورهای کشور امروز دوشنبه ۳۰ بهمن

  • کد خبر : 56146
  • 30 بهمن 1402 - 13:40
وضعیت محورهای کشور امروز دوشنبه ۳۰ بهمن
آخرین وضعیت جاده‌های کشور برای امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا ظهر امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ به شرح زیر است:

بر اساس اطلاعات موجود، در حال حاضر محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۰۶:۰۰ روز گذشته _دوشنبه بیست‌ونهم بهمن_ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز _سه‌شنبه یکم اسفند_ مسدود است.

همچنین تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار است و در محورهای شمالی هیچ مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود.

اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین در محدوده‌های مهرویلا و مهرشهر، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج در محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور پاکدشت-تهران در محدوده‌ها خاتون‌آباد و شهرک صنعتی خاوران هستیم.

بر اساس داده‌های ثبت شده، بارش پراکنده برف و باران و مه‌گرفتگی در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

محورهای پونل-خلخال و هشتگرد-طالقان مسدود هستند و در محورهای سروآباد-پاوه، سی‌سخت-پادنا، گنجنامه -تویسرکان و وازک -بلده شاهد تداوم انسداد فصلی هستیم.

قابل ذکر است که محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) واقع در استان مازندران، از ساعت ۶:۰۰ روز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز _سه‌شنبه یکم اسفند_ و از ساعت ۶:۰۰ روز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه، پانزدهم اسفند به دلیل عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.