• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳

کنعانی: حضور مردم در جشن‌های دهه فجر، خاک ناامیدی را به‌رو دشمنان پاشید

  • کد خبر : 56118
  • 30 بهمن 1402 - 10:53
کنعانی: حضور مردم در جشن‌های دهه فجر، خاک ناامیدی را به‌رو دشمنان پاشید
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حضور مردم در دهه فجر بار دیگر نشان داد، ملت ایران خستگی ناپذیر، پای نظام، انقلاب و کشور هستند و با این حضور خاک ناامیدی را بر روی دشمن پاشیدند.

به گزارش نبض وطن، ناصر کنعانی صبح امروز _دوشنبه، سی‌ام بهمن_ در نشست خبری هفتگی خود در محل بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: امید است به رغم فضای پرجنب و جوش که نشان از پویایی نمایشگاه دارد، بتوانیم گفت‌وگوی مفیدی را داشته باشیم.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات پس از حدود ۶ سال وقفه با همت وزارت ارشاد و باشکوه و گرمای دلنشین آغاز به‌کار کرد که این موضوع را به تمام اصحاب رسانه تبریک می‌گویم، در طول مسیر به ده‌ها غرفه قول حضور در غرفه دادم و امید است این اتفاق بیفتد.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: در ایام پرشکوه چهل‌وپنحمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و فضای کشور، همچنان پرشور و نشاط است و در این راستا شاهد شکوه حضور ملت خستگی ناپذیر ایران در جشن‌های این ایام بویدم که این حضور بار دیگر نشان داد، ملت ایران خستگی ناپذیر، پای نظام، انقلاب و کشور هستند و با این حضور خاک ناامیدی را بر روی دشمن پاشیدند.

این خبر در حال تکمیل است..

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.