• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳

وحیدی: رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است

  • کد خبر : 55642
  • 27 بهمن 1402 - 9:58
وحیدی: رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است
وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور است و امام (ره) فرمودند میزان رأی مردم است که نشان دهنده عمق نظر مردم در مباحث نظام جمهوری اسلامی است چراکه رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است.

به گزارش نبض وطن، احمد وحیدی صبح امروز_جمعه بیست‌وهفتم بهمن_در نشست با اقشار استان اصفهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: حدود ۲ هفته دیگر تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مجلس جایگاه بسیار مهمی است همان‌طوری که در انقلاب مشروطه شاهد حوادثی برای تشکیل آن بودیم، بنابراین جایگاه مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و با ارزش است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور است و امام (ره) فرمودند میزان رأی مردم است که نشان دهنده عمق نظر مردم در مباحث نظام جمهوری اسلامی است چراکه رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است، در حالی که در بسیاری از کشورها، رأی‌ها متعلق به کارتل‌های اقتصادی است، بنابراین مشارکت مردم در انتخابات نعمت است و همه اقشار جامعه دارای یک رأی مساوی هستند.

وزیر کشور بیان داشت: امام خمینی (ره) نظامی بر اساس رأی مردم تشکیل دادند و حتی در طول جنگ یک انتخابات در ایران عقب نیافتاده و در کمال سلامت و امنیت کامل برگزار شده است، این نعمت بزرگ را باید توجه ویژه‌ای داشت، امروز آمریکا، اسرائیل، سلطنت طلب‌ها به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار با اعتبار ۶۶۶ همت افتتاح پروژه انجام شده است، تصریح کرد: در این راستا باید نسبت به اطلاع رسانی دستاوردها بیشتر دقت کرد و این موضوع از جمله مطالبات رهبر انقلاب اسلامی است، امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های تولیدی حضور فعال داشته است.

وحیدی ادامه داد: فاصله زیادی بین توقعات و وضعیت موجود وجود دارد، شخص رئیس جمهور امروز نسبت به وضعیت معیشتی پیگیری فعال دارد، شخص رئیس جمهور همواره بین مردم است، و مردم نیز همواره نشان دادند که قدردان دولت هستند، امروز بدترین گناه این است که مردم را مأیوس کنند، امروز در حوزه‌های مختلف با همت مردم دستاوردهای خوبی در خصوص صنایع رخ داده است و بزرگ‌ترین جهاد در این ایام حضور در انتخابات است، زیرا این حضور دشمن شکن است.

این خبر تکمیل می‌شود…

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.