• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳

یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و روسیه در حوزه قرنطینه دامپزشکی و حفظ نباتات امضا شد

  • کد خبر : 55175
  • 23 بهمن 1402 - 11:51
یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و روسیه در حوزه قرنطینه دامپزشکی و حفظ نباتات امضا شد
در جلسه برگزار شده با حضور رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه، یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و روسیه در حوزه قرنطینه دامپزشکی و حفظ نباتات امضا شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور، نشستی با حضور مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه (روسلخوزنادزور) سرگئی دانکورت در مسکو با همراهی پیمان پاک قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و بازرگانی و کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار شد.

رئیس سازمان دامپزشکی ایران در این نشست، خواستار گسترش همکاری‌های دو جانبه و رفع محدودیت‌های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شد.

در این جلسه، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه قرنطینه دامپزشکی، حفظ نباتات و گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه واردات و صادرات توسط رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه امضا شد.

در راستای این سفر جلسات فنی و کارشناسی با حضور حسن اختیارزاده، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی و ساونکوف، رئیس بخش دامپزشکی و معاون رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه در راستای حل مشکلات صادرات لبنیات و آبزیان ایران به فدراسیون روسیه برگزار و مقرر شد در جهت رفع مشکلات، جلسات فنی مداوم به صورت برخط در هفته‌های آتی بین دو کشور برگزار شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55175

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.