• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توانمندسازی حرفه‌ای معلولان است

  • کد خبر : 54928
  • 21 بهمن 1402 - 16:15
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توانمندسازی حرفه‌ای معلولان است
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توانمندسازی و توانبخشی شغلی و حرفه‌ای معلولان است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا ملک پور اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، فعالیت مراکز فنی حرفه‌ای در حوزه معلولان به‌شمار می‌آید چراکه حفظ کرامت انسانی، توانمندسازی، استعدادیابی، استعدادیابی مهارتی و آماده سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی برای سازمان فنی و حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توانمندسازی و توانبخشی شغلی و حرفه‌ای معلولان است، افزود: آموزش برای افراد دارای معلولیت باید با ویژگی خاصی همراه باشد تا این افراد پس از فرا گرفتن آموزش‌های لازم به جامعه بازگردند و دغدغه مشخصی که برای فرد معلول تحت عنوان شغل وجود دارد مرتفع شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز توانایی، پتانسیل و ظرفیت افراد دارای معلولیت شناسایی شده و بر این اساس رشته‌های مناسب در نظر گرفته شده و به این افراد آموزش های فنی و مهارتی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل بسیار خوبی که با اداره بهزیستی وجود دارد، هم افزایی بین دستگاهی برای ارائه آموزش های مهارتی ویژه معلولان برای ما نیز بسیار مهم تلقی می شود و امیدواریم در این مسیر نیز در حد توان خود اثرگذار عمل کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.