• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان؛ 

مجتمع فرهنگی هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان در یک قدمی افتتاح/ ۱۸۰۰ مترمربع به فضای فرهنگی لنجان افزوده خواهد شد

  • کد خبر : 53136
  • 09 بهمن 1402 - 17:39
مجتمع فرهنگی هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان در یک قدمی افتتاح/ ۱۸۰۰ مترمربع به فضای فرهنگی لنجان افزوده خواهد شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان گفت: با افتتاح مجتمع فرهنگی هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان در دهه فجر، هزار و 834 متر مربع به فضای فرهنگی _ هنری این شهرستان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید علی اکبر محمدی اظهار کرد: احداث پروژه مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان در سال ۱۳۸۳ آغاز و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی استان اصفهان مراحل ساخت آن در دستور کار قرار گرفت اما به دلایل مختلف فرایند تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه حدود ۲۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، افزود: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان از جمله پروژهایی به‌شمار می‌آید که در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان به آن ردیف بودجه اختصاص یافت و با تخصیص اعتبار پبش بینی شده، روند تکمیل این مجموعه فرهنگی با همکاری و همت فرمانداری شهرستان لنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی استان سرعتی دوچندان به خود گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌زمانبندی تعریف شده پروژه مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان در مدت پنج ماه تکمیل و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان هزار و ۸۳۴ متر فضای فرهنگی به مجموع فضاهای فرهنگی و هنری شهرستان لنجان افزوده خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان دارای سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۸۸ نفر، سالن‌های برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی_هنری و کلاس‌های آموزشی مختلف است.

وی با اشاره به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واگذاری برخی امور فرهنگ و هنر به بخش خصوصی، خاطر نشان کرد: باتوجه به سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان شهید شهرستان لنجان پس از طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شده تا تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان در این مجموعه به انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری پرداخته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53136
  • نویسنده : اکرم حسین زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.