• امروز : دوشنبه - ۲۳ مهر - ۱۴۰۳

رشد ۷۰ درصدی سود ناخالص گروه صنعتی بوتان در ۹ ماهه سال جاری

  • کد خبر : 51041
  • 27 دی 1402 - 10:32
رشد ۷۰ درصدی سود ناخالص گروه صنعتی بوتان در ۹ ماهه سال جاری
گروه صنعتی بوتان در 9 ماهه سال جاری رشد 70 درصدی سود ناخالص ثبت کرده است.

به گزارش نبض وطن، گروه صنعتی بوتان با نماد لبوتان در شش ماهه سال جاری به درآمد عملیاتی شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی رسیده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز برابر با پنج هزار میلیارد تومان بوده است، درآمدهای این شرکت با رشد ۵۷ درصدی و هزینه‌های این شرکت با رشد ۵۵ درصدی همراه بوده است.

از این رو سود ناخالص این شرکت به یک هزار ۱۰۰ میلیارد تومانی رسیده است و رشد ۷۰ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های فروش، اداری و عمومی برابر با ۳۹۸ میلیارد تومان بوده است و رشد ۵۸ درصدی داشته است، کمی میزان رشد هزینه‌ها در نه ماه سال جاری زیاد بوده است.

سایر درآمدها برابر با سه میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی این شرکت برابر با ۷۲۶ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۲ درصدی را به ثبت رسانده است، در قسمت هزینه‌های مالی شرکت شاهد رشد ۸۳ درصدی هزینه‌های مالی شرکت هستیم و این هزینه‌ها به ۴۸۳ میلیارد تومان رسیده است.

سود عملیاتی در حال تداوم شرکت برابر با ۲۸۹ میلیارد بوده که رشد ۴۸ درصدی داشته است، در ۹ ماهه سال جاری برابر ۳۷ میلیارد تومان بوده است، سود خالص شرکت برابر با ۲۴۸ میلیارد تومان بوده است که رشد ۵۹ درصدی داشته است، سود هر برگه سهم برابر با ۳۰۵ تومان بوده است.

عملکرد گروه صنعتی بوتان در ۹ ماهه ۱۴۰۲
پی بر ای این شرکت در محدوده ۱۷ واحد است و نسبت به گروه خود که در محدوده ۸.۵ واحد است نسبت بالایی را به خود اختصاص داده است، پیش بینی روند متعادلی را برای این سهم خواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=51041

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.