• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

گروه‌های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی هستند

  • کد خبر : 4908
  • 20 اسفند 1399 - 8:00
گروه‌های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی هستند
مدیر گروه جهادی شهید خدادادی گفت: در راستای بزرگداشت مقام شامخ این شهدای والا مقام تعداد هزار و 300 بسته ی معیشتی کمک های مومنانه تهیه و جهت توزیع دراختیار معاونت جهادسازندگی ناحیه ی مقاومت سپاه لنجان قرارگرفت.

به گزارش نبض وطن، پرویز امیدی اظهار کرد: افزایش فقر و محرومیت در جامعه منجر به افزایش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی می‌شود به همین دلیل رفع محرومیت و توانمندسازی خانواده‌های فقیر کاربزرگی به شمار می آید که امروز از سوی عده‌ای جوان متعهد و انقلابی به شکلی جهادی در جامعه انجام می‌شود.

وی گروه‌های جهادی را سربازان جبهه محرومیت زدایی دانست و افزود: با توجه به اهمیت کار محرومیت زدایی در مناطق مختلف فعالیت گروه‌های جهادی شهید محمدیارخدادادی فعالیت خود را آغاز کرد و افراد حاضر در گروه جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی با ایمان و با عزت بالا و براساس فرمایش‌های  امام راحل و رهبر معظم انقلاب به صورت داوطلبانه فعالیت های مختلفی را در دستور کار قرار داده اند.

مدیر گروه جهادی شهید محمدیارخدادادی تصریح کرد: به دنبال فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر کمک به مردم آسیب‌دیده از شرایط کرونا، و خانواده های نیازمند گروه شهید محمدیارخدادادی در چند مرحله تلاش کرد با برنامه‌ای منسجم و با کمک مردم، خیرین و دستگاه‌های حمایتی شهرستان به کمک این عزیزان بشتابد.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن عملیات تکمیلی کربلای ۵ در راستای بزرگداشت مقام شامخ این شهدای والا مقام تعداد هزار و ۳۰۰ بسته ی معیشتی کمک های مومنانه تهیه و جهت توزیع  دراختیار معاونت جهادسازندگی ناحیه ی مقاومت سپاه لنجان قرارگرفت.

گفتنی است در این آیین کتاب خاطرات شهدا رونمایی و ازخانواده های شهید خدادادی،شهیدباغبانی،۳۱ شهید عملیات تکمیلی کربلای   ۵وتعدادی از خادمین شهدای شهرستان لنجان تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4908
  • نویسنده : حامد سلیمیان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.