• امروز : سه شنبه - ۲۴ مهر - ۱۴۰۳
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان:

مربیان حوزه مهارت آموزی محور حرکت جامعه هستند/تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان یک وظیفه است

  • کد خبر : 48938
  • 13 دی 1402 - 23:10
مربیان حوزه مهارت آموزی محور حرکت جامعه هستند/تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان یک وظیفه است
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته نکوداشت زن برآن شدیم تا از پیشکسوتان مهارتی بخش خصوصی شهرستان لنجان تقدیر و قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا ملک‌پور با بیان اینکه تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان یک وظیفه است، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته نکوداشت زن برآن شدیم تا از پیشکسوتان مهارتی بخش خصوصی شهرستان لنجان تقدیر و قدردانی کنیم.

وی افزود: پیشکسوتان، سرمایه‌های گرانبهای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به‌شمار می‌آیند و این مجموعه آموزشی قطعا همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری این همکاران است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: پیشکسوتان، سرمایه‌های اجتماعی جامعه‌ هستند، چراکه دانش، بینش و مهارت هنری آن‌ها آمیخته با تجربه شده و با تدبیر و کمک آن‌ها، می‌توان شور مهارت جویان جوان را به طلای ناب اجتماعی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: ما براین باور هستیم اگر تجربه این همکاران در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد مسیر پیشرفت را برای مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هموار کرده و به پویایی و اثربخشی آموزش‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

ملک‌پور مربیان حوزه مهارت آموزی را محور حرکت جامعه دانست و اضافه کرد: قطعا پیشکسوتان در هر حوزه، گروه و رشته‌ای در جامعه، افراد با اهمیت و محترمی شناخته می‌شوند چراکه خلاقیت‌، مهارت و تجربه‌ای گرانبها را به واسطه سال‌های گذشته از عمر خود به همراه دارند اما باید بپذیریم که مربیان حوزه مهارت آموزی عمر خود را ساعت به ساعت برای تربیت نسل جدید و آینده‌سازان کشور صرف کرده‌اند و برهیمن اساس تکریم و احترام پیشکسوتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع برآن شدیم تا به بهانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) زمینه تکریم و حرمت‌ نهادن به پیشکسوتان را در حوزه فعایت خود مهیا کنیم از این رو از خانم‌ها زهرا صباغی و شراره عشقیان از پیشکسوتان رشته مراقبت و زیبایی در شهرستان لنجان با نیم قرن تجربه که شاگردان فراوانی را تربیت کرده‌اند تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.