• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

سردار رادان: احساس امنیت در تهران روبه افزایش است

  • کد خبر : 48654
  • 12 دی 1402 - 12:35
سردار رادان: احساس امنیت در تهران روبه افزایش است
فرمانده فراجا گفت: با تلاش و کوشش انجام شده، روزبه‌روز آثار احساس امنیت در تهران بزرگ روبه افرایش است و اقدامات تأثیرگذاری در مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش انجام شده که حتی در سطح کشور نیز اثرگذار بوده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در اجرای طرح «ارتقای ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و افزایش ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس پایتخت» که پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی پلیس تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با تلاش و کوشش انجام شده، روزبه‌روز آثار احساس امنیت در تهران بزرگ رو به افرایش است و اقدامات تأثیرگذاری در مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش انجام شده که حتی در سطح کشور نیز اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت چالاکی و سرعت عمل مأموران پلیس افزود: تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه‌روزی پلیس تهران، ما را بر آن داشت که چالاکی و سرعت عمل یگان‌های تهران را بیش از گذشته کنیم، در این میان یکی از مسیرهای چابکی، داشتن موتورسیکلت‌هایی است که بتواند واحدهای ما را در زمان کمتر و سرعت بیشتر به هدف و مقصد و جغرافیای مورد نظر نزدیک کند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه طرح‌های جدیدی در تهران بزرگ در حوزه انضباط شهری برخورد هوشمند با سارقان حرفه‌ای و کنترل مجرمان از جمله نکاتی بود که باید چابکی در تهران بزرگ افزایش می‌یافت، گفت: یکی از این ابزارها موتورسیکلت بود.

سردار رادان با بیان اینکه با تلاش و پیگیری فرمانده انتظامی تهران بزرگ و کمک خیرین و حمایت آماد و پشتیبانی فراجا هزار دستگاه موتورسیکلت تهیه و از امروز به سازمان تحرکاتی پلیس تهران بزرگ اضافه شد، ادامه داد: تلاش داریم بتوانیم روزبه‌روز بتوانیم تحرک در انتظامی کشور را افزایش و وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدها و افراد را توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم.

وی خطاب به فرماندهان، رؤسای پلیس و مأموران پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدیدی که به دست شما باید رقم بخورد، بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.