• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

کشف ۲۹۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان

  • کد خبر : 48591
  • 11 دی 1402 - 23:04
کشف ۲۹۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۹۵ کیلو گرم تریاک، یک قبضه کلت کمری و ۱۰ عدد فشنگ در بازرسی از خودروی توقیفی در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار هادی رفیعی کیا اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه در پی اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر از سوی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و مرکزی مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و مرکزی در عملیاتی موفق به توقیف این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار رفیعی کیا در پایان با قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و استان اصفهان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48591

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.