• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

استمرار کمک‌های مومنانه در لنجان؛ توزیع بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بین نیازمندان

  • کد خبر : 4785
  • 14 اسفند 1399 - 12:41
استمرار کمک‌های مومنانه در لنجان؛ توزیع بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بین نیازمندان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: همزمان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مرحله تکمیلی عملیات کربلای 5 بالغ بر 3 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی اظهار کرد: گروه های جهادی، بسیجیان، خیرین و آحاد مردم شهرستان لنجان درپی منویات معظم له درخصوص کمک مومنانه در طول یکسال گذشته صحنه‌های زیبایی از ایمان و ولایت‌پذیری را در کمک به نیازمندان این شهرستان به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به توانمندی بسیج در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: طی ماه های اخیر صحنه هایی را شاهد بودیم که این رویدادها در سال‌های نخست انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس قابل مشاهده بود و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز گروه های جهادی با درک نیازهای قشر ضعیف جامعه تلاش کردند روند تهیه و توزیع بسته های معیشتی در  روزهای پایانی سال ادامه یابد و این بسته ها به دست نیازمند برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان خاطرنشان کرد: در حاشیه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مرحله تکمیلی عملیات کربلای ۵ و همچنین یادواره سردار شهید حاج محمد باغبانی معاون طرح و عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم شاهد توزیع هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال بودیم تا کرامت افراد نیازمند در این ایام بیش از پیش حفظ شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4785
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.