• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

قالیباف: رژیم سفاک صهیونیستی تاوان جنایت دمشق را پرداخت خواهد کرد

  • کد خبر : 47743
  • 05 دی 1402 - 11:20
رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید سید رضی موسوی اعلام کرد: بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن، محمدباقر قالیباف در پیامی شهادت سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرفراز مدافع حرم، سیدرضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سال‌های طولانی و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت (ع) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت.

قالیباف در این پیام تاکید کرده است: این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایت‌کارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

وی در این پیام ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیهالله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امید است روح بلند شهید سیدرضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.