• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور وارد گلستان شد

  • کد خبر : 47061
  • 30 آذر 1402 - 8:27
رئیس‌جمهور وارد گلستان شد
رئیس‌‎جمهور برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

به گزارش نبض وطن، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز _پنجشنبه سی‌ام آذر_ در بدو ورود به گلستان از سوی آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، علی‌محمد زنگانه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبر رسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور در گلستان است.

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رئیسی در گلستان است.

شماری از وزیران و معاونان رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.