• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

جزئیات جدید از حج عمره / اولویت‌های جدید اعلام می‌شود

  • کد خبر : 46937
  • 29 آذر 1402 - 10:38
جزئیات جدید از حج عمره / اولویت‌های جدید اعلام می‌شود
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت ۴۰۰ را فراخوان کرده بود که در صورت وجود ظرفیت‌های خالی اولویت‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نق لاز پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت،غلامرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به آمار کم ثبت نام شدگان در کاروان‌های روزهای اول شروع عملیات اعزام و اینکه به نظر می‌رسید متقاضیان محترم فرصت بیشتری را جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر نیاز داشته باشند لذا به منظور ایجاد این فرصت، زمان پروازهای عمره از بیست‌وهشتم آذر تغییر و نخستین کاروان سیزدهم دی ماه به سرزمین وحی مشرف می‌شود.

وی افزود: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت ۴۰۰ را فراخوان کرده بود که در صورت وجود ظرفیت‌های خالی اولویت‌های بعدی اعلام می‌شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت عنوان کرد: در این مرحله هم اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نامی، انتخاب کاروان‌ها و واریز وجه خود اقدام کنند تا در تاریخ انتخاب شده به سرزمین وحی مشرف شوند.

گفتنی است، اعزام زائران به عمره از ۱۳ دی آغاز می‌شود و هزینه این سفر برای هر نفر ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است که زائران پس از ثبت‌نام اولیه باید تا ۴۸ ساعت همه این مبلغ را بپردازند.

  • جزئیات بیشتر و نحوه ثبت نام برای عمره را اینجا بخوانید
لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.