• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان:

راه اندازی دو مرکز فنی و حرفه ای در فولادشهر و باغبهادران

  • کد خبر : 46576
  • 27 آذر 1402 - 7:30
راه اندازی دو مرکز فنی و حرفه ای در فولادشهر و باغبهادران
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: بخشی از تجهیزات خریداری شده را به مراکز بخش فولادشهر و بخش باغبهادران اختصاص دادیم و با همکاری و همراهی شهردار باغبادران طی روزهای آینده مرکز فنی و حرفه‌ای بخش باغبهادارن افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا‌ملک‌پور در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان لنجان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار کرد: توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است و وجود فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار نشان از عدم توجه به آموزش‌های مهارتی دارد از این رو در شهرستان لنجان تلاش کردیم فعالیت‌های خود را بیش از پیش به سمت توسعه اینگونه آموزش‌ها در بین جامعه هدف پیش ببریم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان لنجان در حوزه‌های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل خانگی و … و حرکت مرکز فنی و حرفه شهرستان لنجان به سمت آموزش‌های مورد نیاز، تأمین زیرساخت‌های آموزشی و همچنین تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای شهرها زرین شهر، فولادشهر باغبادران به امکانات و تجهیزات جدید به شدت احساس می‌شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بعد از گذشت چندین دهه از بروزرسانی تجهیزات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان با حمایت فرماندار این شهرستان و تخصیص مبلغی قابل توجه به این مرکز موفق به خرید تجهیزات به روز شده و امروز این مرکز به لحاظ تجهیزات نیز در رتبه‌های نخست استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخشی از تجهیزات خریداری شده را به مراکز بخش فولادشهر و بخش باغبهادران اختصاص دادیم و با همکاری و همراهی شهردار باغبادران طی روزهای آینده مرکز فنی و حرفه‌ای بخش باغبهادارن افتتاح خواهد شد.

ملک پور با بیان اینکه مشاغل خانگی امروزه به یکی از جذاب‌ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است، اضافه کرد: با توجه به خرید تجهیزات جدید این آمادگی وجود دارد تا در حوزه مشاغل خانگی با قدرتی دوچندان ورود پیدا کرده تا مسیر توسعه مشاغل خانگی در این شهرستان هموار شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن مهارت، تجربه و دانش لازم همراه با ارائه گواهی آموزش و مهارت فنی و حرفه‌ای از جمله شرایط صدور مجوز کسب و کار خانگی است و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده فصل جدیدی از توسعه اینگونه مشاغل را در شهرستان لنجان شاهد باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.