• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

کشف ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لنجان

  • کد خبر : 46178
  • 23 آذر 1402 - 10:00
کشف ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لنجان
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف بیش از ۶۵ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۵ نفر از سوداگران مرگ در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط عوامل پليس مواد مخدر شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی یکی از اولویت‌های مهم پلیس لنجان را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان موادمخدردانست و اظهار کرد: با هدف مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود و عرضه مواد افیونی در شهرستان لنجان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در سطح شهرستان به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: در این طرح که به مدت یک هفته در محورهای مواصلاتی به اجرا در آمد ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود کشف و ۴ خودروی حامل مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: مواد مخدر پدیده ای استعماری بوده که قدرت‌های سلطه گر باهدف محو ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه‌ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای انجام شود، برهمین اساس نیروی انتظامی قاطعانه با عناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می ورزند به شدت برخورد می کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.