• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

احداث ۳۴۱ واحد منزل مسکونی ویژه محرومین در استان اصفهان

  • کد خبر : 4554
  • 22 بهمن 1399 - 22:39
احداث ۳۴۱ واحد منزل مسکونی ویژه محرومین در استان اصفهان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در سال جاری بسیج سازندگی استان اصفهان موفق شده با بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی و خیرین بالغ بر ۳۴۱ واحد مسکونی با پیشرفت ۱۰ تا ۷۰ درصد را به پایان برساند و کام مستضعفین را شیرین سازد.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ پاسدار حسن عجمی با اشاره به احداث واحد منزل مسکونی ویژه محرومین در استان اصفهان توسط بسیج سازندگی، اظهارکرد: در راستای کمک مومنانه یکی از اقدامات موثری که در استان اصفهان در حال انجام است ساخت مسکن محرومین است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های جهادی در نقاط محروم استان اصفهان نشان داده که این اقدامات بسیار اثربخش است و برهمین اساس بسیج سازندگی استان تلاش کرده روند اجرای فعالیت‌های جهادی و ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری دنبال کند تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط مختلف این استان برچیده شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: در سال جاری بسیج سازندگی استان اصفهان موفق شده با بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی و خیرین بالغ بر ۳۴۱ واحد مسکونی با پیشرفت ۱۰ تا ۷۰ درصد را به پایان برساند و کام مستضعفین را شیرین سازد.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه ای بین سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان و کمیته امدام امام خمینی(ره) منعقد شده تا بتوانیم هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی را تکمیل و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امدام امام خمینی(ره) تحویل دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4554
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.