• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

سپاهان از مرحله گروهی سعود کرد

  • کد خبر : 44688
  • 14 آذر 1402 - 9:11
سپاهان از مرحله گروهی سعود کرد
با اینکه تیم سپاهان نتیجه را به الاتحاد واگذار کرد، اما صعود این تیم از مرحله گروهی قطعی شده و بعید است اتفاقی در این مسیر رخ بدهد.

به گزارش نبض وطن، در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت مرحله گروهی، تیم سپاهان به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفت و با اینکه از لحاظ فنی از حریف خود پیش بود، نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

تیم سپاهان در صورت پیروزی مقابل الاتحاد در زمین این تیم، حتی فرصت صعود به‌عنوان تیم اول را نیز داشت که با باخت تحمیل شده این موقعیت را از دست داد.

علاوه بر تیم‌های اول صعود کننده، چند تیم برتر دوم گروه‌ها نیز به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند که در این میان تیم سپاهان فعلاً در جمع تیم‌های دوم در رده دوم ایستاده و اتفاق خاصی رخ ندهد، حضور این تیم را باید در مرحله بعد قطعی بدانیم.

با توجه به شرایط امتیازی و تفاضل گل، تیم سپاهان خیالش از بابت صعود راحت است، و تنها در صورت برد پاختاکور با تفاضل +۹ و پیروزی پرسپولیس، سپاهان حذف خوهد شد که کسب چنین نتیجه‌ای دور از ذهن به نظر می‌رسد.

گفتنی است، صعود تیم پرسپولیس به مرحله بعد نیز تا حدودی قطعی شده و این تیم در دیدار پایانی با خیال راحت‌تری به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

صعود حتمی سپاهان از مرحله گروهی+ جدول تیم‌های دوم برتر گروه‌ها

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.