• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳

کشف ۱۰ میلیارد دخانیات قاچاق در تهران

  • کد خبر : 43975
  • 09 آذر 1402 - 12:30
کشف ۱۰ میلیارد دخانیات قاچاق در تهران
پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۱۹ هزار بسته دخانیات قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده خیابان “قصرالدشت” تهران شدند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری دخانیات خارجی قاچاق به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی به ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان قصرالدشت منتقل و تخلیه و دپو شده است و سپس مالک ساختمان کالاهای قاچاق را به بازار انتقال می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی مأموران این پلیس محل موصوف را بازرسی و تعداد سه هزار بسته تنباکو و ۱۹ هزار و ۴۵۰ پاکت سیگار خارجی و فاقد مجوزهای قانونی کشف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری ادامه داد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می‌باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43975

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.