• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

آموزش عابران و موتورسواران در اتوبوس سیار پلیس

  • کد خبر : 41415
  • 22 آبان 1402 - 15:52
آموزش عابران و موتورسواران در اتوبوس سیار پلیس
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح آموزش عابران و موتورسواران در اتوبوس سیار این پلیس که مجهز به تجهیزات نوین کمک آموزشی است، خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: در تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته مشخص شد عابران پیاده با ۲۶ درصد و موتورسواران با ۵۴ درصد، جزو بیشترین جان‌باختگان حوادث رانندگی راه‌های شهری استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ هستند.

وی افزود: در همین راستا آموزش این دو گروه از کاربران ترافیک در دستور کار جدی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و اتوبوس‌هایی طراحی شد تا بتوانیم به صورت سیار در سطح شهر برای آموزش عابران و موتورسواران از آن‌ها استفاده کنیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اتوبوس‌های سیار این پلیس مجهز به تجهیزات نوین کمک آموزشی هستند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور با حضور در سطح شهر موتورسواران متخلف و بدون کلاه ایمنی، همچنین عابران پیاده‌ای که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند را شناسایی و در این اتوبوس آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بار پلیس راهور اصفهان به جای توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف در پارکینگ، وسیله نقلیه را در محل متوقف می‌کند و به جای اعمال قانون، ضمن آموزش‌های لازم یک کلاه ایمنی به افراد هدیه می‌دهد و این طرح با استقبال خوبی از سوی شهروندان و راکبان موتورسوار روبه‌رو شده است که امیدواریم با فرهنگ‌سازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط عابران و موتورسواران، شاهد افزایش ایمنی و کاهش میزان جان‌باختگان بین این دسته از کاربران ترافیک باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41415

نوشته های مشابه

16اسفند
همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.