• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳

کلاهبرداری میلیونی با ترفند فروش لوازم یدکی خودرو

  • کد خبر : 41305
  • 21 آبان 1402 - 22:22
کلاهبرداری میلیونی با ترفند فروش لوازم یدکی خودرو
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شخصی که در بستر فضای مجازی با ترفند فروش لوازم یدکی خودرو اقدام به کلاهبرداری ۳۸۰ میلیون ریالی از شهروندی کرده بود شناسایی شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با دریافت شکایتی از شهروندی با عنوان کلاهبرداری از وی در بستر صفحه اینستاگرامی با ترفند فروش لوازم یدکی خودرو به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مالباخته با مشاهده صفحه اینستاگرامی فروش لوازم یدکی خودرو با قیمت مناسب و ارسال رایگان اقدام به سفارش کالای مورد نظر خود کرده که پس از واریز وجه به حساب کلاهبردار، هیچ کالایی برای وی ارسال نشده است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس در نهایت متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی وجوه کلاهبرداری شده مسدود و به حساب مالباخته عودت داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان از خرید یا پیش خرید کالا از سایت‌های متفرقه و بدون مجوز در شبکه‌های اجتماعی خودداری و اگر قصد خرید آنلاین دارند حتماً از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک که در عین مجاز و معتبر بودن ملزم به رعایت قوانین هستند خرید کنند.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: افراد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.