• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳

دستگیری ۱۰۲۲ معتاد و خرده‌فروش توسط پلیس اصفهان

  • کد خبر : 41176
  • 20 آبان 1402 - 18:48
دستگیری ۱۰۲۲ معتاد و خرده‌فروش توسط پلیس اصفهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۱۰۲۲ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی با اجرای طرح طرح آرامش طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاک‌سازی محلات و نقاط آلوده از وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح بزرگ آرامش طی ۴۸ ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از تمام ظرفیت و توان بخش‌های مختلف انتظامی، یگان امداد و واحدهای اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه بهره‌برداری شد و تمام محل‌های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودند به محاصره مأموران در آمدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پاک‌سازی ۵۲ نقطه استان در طرح مذکور گفت: در این طرح به طور مجموع ۱۰۲۲ نفر شامل ۶۹۳ نفر معتاد متجاهر و ۳۳۹ نفر خرده‌فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه که معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل و خرده‌فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: در این طرح ۶۰ کیلو انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف مواد کشف شدند.

وی با اشاره به تداوم طرح آرامش تا پایان سال، تصریح کرد: افزون بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت روزانه اقدام به شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان می‌کند، طرح‌های ضربتی تحت عنوان طرح آرامش را نیز در بعضی از ایام سال اجرا می‌کند و این طرح‌ها بنابر درخواست‌ها و گزارشات مردمی و براساس برآوردهای انجام شده طراحی و عملیاتی می‌شوند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از محل‌های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف مواد، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند و مطمئن باشند پس از بررسی‌ها و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی طرح‌های ویژه و ضربتی در محله آنها به اجرا گذاشته می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41176

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.