• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳

فرار سارق خودرو با شلیک مأموران پلیس اصفهان

  • کد خبر : 40589
  • 16 آبان 1402 - 15:51
فرار سارق خودرو با شلیک مأموران پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارق یک دستگاه خودروی سواری پراید که بدون توجه به فرمان ایست مأموران قصد فرار از صحنه داشت با شلیک مأموران پلیس متوقف و دستگیر شد.

‌به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، حین گشت‌زنی هدفمند در حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال تردد بود مشکوک و پس از استعلام‌های مربوطه متوجه شدند که این خودرو ساعاتی قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: مأموران پس از اطلاع از سرقتی بودن خودرو بلافاصله وارد عمل شدند و به راننده آن دستور توقف دادند، اما راننده علی‌رغم اخطارهای فراوان مأموران، با سرعت به راه خود ادامه داد و قصد فرار از دست مأموران را داشت که در نهایت مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو شلیک کردند و راننده مجبور به توقف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری متهم خاطرنشان کرد: سارق دستگیرشده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و خودروی سرقت‌شده نیز به یگان انتظامی منتقل شد تا پس از شناسایی مال‌باخته به وی مسترد شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=40589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.