• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

سیره شهدا باید برای دانش‌آموزان تبیین شود

  • کد خبر : 40563
  • 16 آبان 1402 - 13:49
سیره شهدا باید برای دانش‌آموزان تبیین شود
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز عرصه اصلی نبرد در حوزه جنگ شناختی است و معلمان در این زمینه نقشی تعیین‌کننده برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دارند.

به گزارش نبض وطن به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در کنگره شهدای فرهنگیان که صبح امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ در سالن همایش خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که در دوران شیوع کرونا در کشور رخ داد، اظهار کرد: ما در دوران شیوع کرونا غفلت کردیم و از نوجوانان غافل شدیم و دشمن توانست از این فرصت استفاده و انگاره‌هایی را در ذهن جوانان ما نهادینه کند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع بزرگداشت شهدا گفت: بهترین راه تکریم شهدا این است که در مقابل استکبار سر خم نکنیم. وظیفه ما این است تا با استقرار کفر مبارزه کنیم و بهترین نوع جهاد تبیین در مدارس، بیان سیره شهدا برای دانش‌آموزان است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه معلمان ما امروز در خط مقدم جبهه جنگ هستند، افزود: امروز عرصه اصلی نبرد در حوزه جنگ شناختی است و معلمان در این زمینه نقشی تعیین‌کننده برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دارند. معماری آینده جامعه به عهده آموزش و پرورش است و معلمان در این حوزه نقش بی‌بدیلی دارند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دانش‌آموزان غزه به جای نشستن سر کلاس باید بر خرابه‌های مدارس و خانه‌های خود بنشینند.

امیر نصیرزاده افزود: من خودم خلبان شکاری هستم و شاهد بودم که در دوران دفاع مقدس، هیچ وقت خلبانان ما عملیاتی علیه اهداف غیرنظامی انجام ندادند؛ اما امروز خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند و معلوم نیست وجدان‌های بیدار حقوق بین‌الملل کجاست؟

وی تصریح کرد: من تعجب می‌کنم چرا برخی‌ها که برای یک ماجرای کوچک سر و صدا می‌کنند؟ ، اکنون در قبال جنایات اسرائیل، ساکت هستند. ان‌شاءالله همه ما با امامت امام عصر (عج) و حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجدالاقصی نماز برپا کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=40563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.