• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳

سرقت ۲۰ میلیاردی توسط باند سارق غیربومی در اصفهان

  • کد خبر : 40292
  • 14 آبان 1402 - 14:56
سرقت ۲۰ میلیاردی توسط باند سارق غیربومی در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره غیربومی که با دستبرد به یک منزل و یک مغازه در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال از اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، رد پای باندی چهار نفره از سارقان سابقه‌دار و غیربومی را در این سرقت به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر چهار متهم که سه مرد و یک زن بودند، دستگیر شدند.

وی از کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به دو فقره سرقت شامل منزل و مغازه فروش تجهیزات تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به تحویل این سارقان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی رخ داده توسط این باند همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=40292

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.