• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

همایش پیاده روی خانوادگی در ورنامخواست برگزار می‌شود

  • کد خبر : 38596
  • 04 آبان 1402 - 5:00
همایش پیاده روی خانوادگی در ورنامخواست برگزار می‌شود
شهردار ورنامخواست گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر ورنامخواست روز جمعه ۵ آبانماه، ساعت ۰۷:۳۰ از میدان شهدا شهر ورنامخواست به سمت پارک غدیر اجرا خواهد شد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه را فراگیر شدن ورزش همگانی میان شهروندان دانست و اظهار کرد: به دلیل توسعه روز افزون زندگی شهرنشینی شهروندان بیش از پیش نیازمند حرکت هستند و باید توجه داشت عدم تحرک نه تنها موجب توقف رشد بلکه افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می‌شود از این رو توجه به ورزش و سلامت خانواده‌ها در راستای تقویت بنیان خانواده از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی، نقش بنیادی در ارتقا سلامت روان و جسم انسان دارد، افزود: توجه به ورزش همگانی، باعث خواهد شد بسیاری از مشکلات جسمانی، روحی، اجتماعی و اخلاقی جامعه کاهش یابد و همایش پیاده‌روی خانوادگی به عنوان نمادی در جهت ارتقا سلامتی شهروندان می‌تواند در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی بسیار مؤثر باشد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر ورنامخواست روز جمعه ۵ آبانماه، ساعت ۰۷:۳۰ از میدان شهدا شهر ورنامخواست به سمت پارک غدیر اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در پایان این همایش مسابقات مختلف همراه با جوایز نفیس و ارزنده میان شرکت کنندگان در پیاده‌روی برگزار خواهد شد لذا از شهروندان عزیز ورنامخواستی برای شرکت در این همایش پیاده روی دعوت می‌نمایم و امیدوارم لحظات خوبی را در کنار خانواده سپری کنند.

رضوی راد خاطرنشان کرد: استقبال شهروندان از این برنامه‌ها سبب خواهد شد تا مدیریت شهری اجرای برنامه‌های بیشتری در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.