• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

طلای بازی‌های رزمی جهان بر گردن شهربانو منصوریان

  • کد خبر : 38142
  • 30 مهر 1402 - 21:07
طلای بازی‌های رزمی جهان بر گردن شهربانو منصوریان
شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار نهایی مسابقات کامبت گیمز ووشو به مصاف "کریستینا دی اولیویرا" از برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای سومین دوره بازی‌های رزمی جهان رسید.

به گزارش نبض وطن، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از بیست‌وهشتم مهرماه تا دوم آبان‌ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با هفت ورزشکار (شامل سه سانداکار و چهار ورزشکار تالو) صبح روز پنج‌شنبه بیست‌وهفتم مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز دوم پیکارهای ووشو این بازی‌ها _یک‌شنبه سی‌ام مهرماه_ شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار نهایی این دسته وزنی به مصاف “کریستینا دی اولیویرا” از برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» دست یافت.

این نخستین طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» است. پیش از این مدال نیز زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” تالو و سامان احمدی در فرم “چانگ‌چوان” تالو به مدال نقره و حانیه رجبی در بسته “نان چوان – نن دائو” تالو به مدال برنز دست یافته بودند.

با طلای امروز شهربانو منصوریان، کاروان ایران در رنکینگ نهایی توزیع مدال‌های بازی‌های کامبت‌گیمز ۲۰۲۳ ریاض تا رتبه دهم صعود کرد. فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با هفت ورزشکار از هقت فرصت ممکن در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با سه نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرده است. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش بودند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38142

نوشته های مشابه

02مهر
الهه منصوریان راهی دور بعدی شد
با شکست حریف اهل نپالی؛

الهه منصوریان راهی دور بعدی شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.