• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

مبارزه اساسی با آمریکا، رفع فقر و مبارزه با فساد و تبعیض است

  • کد خبر : 36363
  • 14 مهر 1402 - 14:00
مبارزه اساسی با آمریکا، رفع فقر و مبارزه با فساد و تبعیض است
امام جمعه چرمهین گفت: امروز بالاترین فریاد رسای مرگ بر آمریکا ،خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چرمهین اظهار کرد: رهبر معظّم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت مبارزه با آمریکا اشاره کرده‌ و آن را امری اساسی برای مردم و مسئولان دانسته‌اند، ایشان با اشاره به بهترین روش مبارزه با آمریکا در برابر ظلم‌ها و فشارهای آنها فرمودند: بزرگ‌ترین مبارزه به آمریکا، خدمت به این مردم است، هر که می‌خواهد با دشمنان این ملّت مبارزه عملی کارامد کند، با فساد مبارزه کند.

وی افزود: وجود نابرابری در جامعه اعم از توزیع ثروت، فرصت‌ها و امکانات؛ مسئله‌ای است که پیامدهای منفی به همراه دارد از این رو اگر کسی می‌خواهد نشان دهد که ضد استکباری است، باید خدمات‌رسانی بیشتری به مردم ارائه کند و در مسیر فساد ستیزی و  رفع تبعیض و فاصله طبقاتی گام بردارد.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: استکبارستیزی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و در این بین علاوه بر استقلال و دستیابی به علوم مختلف و همچنین تامین امنیت خود به امنیت سایر کشورها در منطقه هم کمک می‌کند.

وی ادامه داد: برای هر صندلی مدیریتی در کشور ۷۳ شهید جان خود را اهدا کرده‌اند برهمین اساس مسئولان باید با همدلی و دوری از هرگونه حاشیه سازی دست در دست هم دهند و گره از کار مردم باز کنند.

حجت الاسلام قاسمی اضافه کرد: امروز دشمن در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد و در داخل کشور هم دولتی مردمی و ولایتمدار برسرکار است بنابر این جای هیچگونه بهانه‌ تراشی برای تعلل در خدمت رسانی‌ باقی شایسته به مردم نمی گذارد.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت باید منجر به رضایت مردم شود، عنوان کرد:  مسئولان باید فرصت خدمت گذاری را به مردم مغتنم شمرده و برای حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها کوتاهی نکنند چراکه ما مسئولان به واقع مدیون این مردم هستیم.

امام جمعه چرمهین خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم با اجرای برنامه‎‌های مختلف شهر چرمهین را به عنوان یک جامعه نمونه مهدوی معرفی کنیم تا همه مردم با هم همدل بوده و سرشار از امید و نشاط ، زمینه ساز فرج امام زمان ارواحنافداه باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.