• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست مطرح کرد:

امنیت و آرامش شهر و شهروندان در سایه اقدامات شبانه‌روزی پلیس

  • کد خبر : 36361
  • 14 مهر 1402 - 11:12
امنیت و آرامش شهر و شهروندان در سایه اقدامات شبانه‌روزی پلیس
شهردار ورنامخواست گفت: نقش بی‌بدیل پلیس در تأمین امنیت بر هیچ انسان منصف و خرمندی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی رضوی‌راد در نشست با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان و فرمانده کلانتری ۱۴ ورنامخواست با بیان اینکه امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سخنان خود فرمودند: «امنیت در شمار نعمت‌های درجه اول پروردگار است. اگر امنیت در کشوری وجود داشت پیشرفت عملی، پیشرفت اخلاقی و پیشرفت انسانی در آن کشور وجود خواهد داشت».

وی با بیان اینکه نقش بی‌بدیل پلیس در تأمین امنیت بر هیچ انسان منصف و خرمندی پوشیده نیست، افزود: نیروهای مسلح، حافظان امنیت در ایران اسلامی هستند و در این میان نیروی انتظامی به عنوان اصلی ماندگار و غیرقابل انکار در تثبیت ابعاد متعدد ساختار جامعه همچون نگینی درخشان می‌درخشد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: آحاد مردم جامعه زمانیکه در فضای مجازی دچار مشکل یا آسیب می‌شوند به پلیس فتا مراجعه می‌کنند، در مسائل اقتصادی محل رجوعشان، پلیس اقتصادی بوده و در سایر شئونات پلیس را پناهگاه خود می‌دانند و بر همین اساس می‌توان گفت فراجا با نیروهای انقلابی خود در خدمت مردم است.

وی ادامه داد: در سالی که رهبر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آن را تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده‌اند، نیروی انتظامی همچون گذشته با اقتدار، صلابت و با گذشت، فداکاری و تلاش خستگی ناپذیر در تلاش هستند تا فضایی توأم با امنیت و آرامش را برای پیشبرد اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا کرده و به افتخار آفرینی در زمینه مبارزه با ناامنی و ایجاد امنیت پایدار مشغول هستند.

رضوی‌راد با بیان اینکه افزایش تعاملات مدیریت شهری با نیروی انتظامی قطعاً موجب تقویت امنیت اجتماعی در شهرهای ایران می‌شود، اضافه کرد: خدمت به شهروندان، افزایش رفاه شهری و تأمین امنیت مناسب برای شهروندان از دغدغه‌های مهم و مشترک بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی به‌شمار می‌آید که در حال حاضر به نحو مطلوب در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: همراهی پلیس و مدیریت شهری برای اصلاح برخی از آسیب‌های اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است و خوشبختانه امروز شاهد تحقق این مهم در شهر ورنامخواست هستیم.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان، فرهنگ مناسب و افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی اهمیت به‌سزایی دارد، چرا که وقتی به شهروندان خدمتی به شکل مطلوب ارائه می‌شود، آنان نیز از خادمان خود چه در حوزه امنیت و پلیس و چه در حوزه خدمات شهر قدردانی خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرمانده کلانتری ۱۴ ورنامخواست تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36361
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.