• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

شهر و شهروندان آرامش خود را مدیون فعالیت آتش‌نشانان هستند

  • کد خبر : 35961
  • 09 مهر 1402 - 9:22
شهر و شهروندان آرامش خود را مدیون فعالیت آتش‌نشانان هستند
شهردار ورنامخواست گفت: آتش‌نشانان در زمره انسان‌هایی هستند که از آسایش خود می‌گذرند تا آسایش و امنیت دیگران را رقم بزنند و برهمین اساس می‌توان گفت زندگی بی دغدغه و آرام امروز خانواده‌ها مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه روزی آتش نشانان بی ادعاست که در طول شبانه روز آماده جان فشانی هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی رضوی راد در آئین تجلیل از آتش‌نشان‌های شهرداری ورنامخواست با تبریک به فعالان در این دستگاه اظهار کرد: آتش نشان‌ها همانند رزمندگان دفاع مقدس هراسی از خطر ندارند و برای صیانت از جان و مال شهروندان خود را به مهلکه و درون خطر می‌اندازند از این رو شهروندان سازمان آتش نشانی را به عنوان مجموعه‌ای وظیفه شناس، مسئولیت پذیر، از جان گذشته، شجاع و ایثارگر می‌شناسد.

وی تقدیم ۲۴۵ شهید آتش نشان را تأییدی بر حضور غیرتمندانه این دلاورمردان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: طی سال‌های گذشته حوادث تلخی چون بمباران پالایشگاه آبادان در جنگ تحمیلی، پلاسکو، متروپل و … این مهم را به خوبی به نمایش گذاشت که آتش نشانان بسیاری بدون کوچک‌ترین چشم داشتی جان خود را برای حفظ جان و مال مردم فدا کردند.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه شهر و شهروندان آرامش خود را مدیون فعالیت آتش‌نشانان هستند، تصریح کرد: آتش‌نشانان در زمره انسان‌هایی هستند که از آسایش خود می‌گذرند تا آسایش و امنیت دیگران را رقم بزنند و برهمین اساس می‌توان گفت زندگی بی دغدغه و آرام امروز خانواده‌ها مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه روزی آتش نشانان بی ادعاست که در طول شبانه روز آماده جان فشانی هستند.

وی ایمنی را اولویت اصلی در آتش‌نشانی دانست و ادامه داد: طی مدت گذشته برنامه‌ریزی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نتایج قابل توجهی را در افزایش ایمنی ساختمان‌ها، اماکن و معابر به دنبال داشته است و تقویت این نگاه قطعاً در ایمن سازی فضاهای شهری تأثیرگذار خواهد بود و فرصت رفاه بیشتر و نشاط اجتماعی را با ایجاد امنیت روانی شهروندان و کاهش استرس فراهم می‌کند.

رضوی راد با بیان اینکه امروز حوزه خدمات آتش نشانان فراتر از اطفای حریق است، اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های ایمنی به شهروندان با هدف مقابله با سوانح، گام مؤثری در جهت کاهش خطرات به شمار می‌آید که امروز مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در دوره ششم همواره حامی آتش نشانان خدوم بوده و ان شاءالله بتوانیم با اقداماتی اثرگذار در کنار ادای دین، بخشی از دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.