• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ثبات و امنیت کشور بی بدیل است

  • کد خبر : 35822
  • 07 مهر 1402 - 14:53
نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ثبات و امنیت کشور بی بدیل است
امام جمعه چرمهین گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات و همچنین سازمان اطلاعات سپاه تأمین امنیت نظام و مردم است و طبیعتاً سهم مهمی در دست آورده‌ای سال‌های گذشته داشته است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چرمهین اظهار کرد: امروز لیست بلندی از اقدامات گسترده وزارت اطلاعات و همچنین سازمان اطلاعات سپاه پیش روی ما قرار دارد که نشان می‌دهد امنیت جامعه و کشور که یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر و حقوق ملت ایران است، با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف برقرار شده است.

وی افزود: سربازان گمنام در عین حال که به مقابله با تروریست‌ها، جاسوسان، منافقین، مواد مخدر، و… می‌پردازند، به ریشه یابی و بررسی پدیده‌هایی مانند فساد اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و طلا، مقابله با تحریم اقتصادی و دور زدن تحریم‌ها، جلوگیری از تلاش دشمن برای اختلاف بین شیعه و سنی، و… مشغول هستند.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات و همچنین سازمان اطلاعات سپاه تأمین امنیت نظام و مردم است و طبیعتاً سهم مهمی در دست آورده‌ای سال‌های گذشته داشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، برخی از عملکردها و اقدامات سربازان گمنام قابل ارائه مستقیم به افکار عمومی نبوده و طبعاً مردم از آن آگاه نیستند ولی در تأمین امنیت و ایجاد رضایتمندی آنها مؤثر بوده است.

قاسمی اضافه کرد: اقدامات هوشمندانه و به موقع دستگاه اطلاعاتی کشور چه در وزارت اطلاعات و چه در سازمان اطلاعات سپاه یکی از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن در سال ۱۴۰۱ به‌شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: جهت گیری‌های هماهنگ دو دستگاه اطلاعاتی و صدور بیانیه‌های تبیینی اقدام مبتکرانه‌ای بود که جای تحسین دارد.

امام جمعه چرمهین خاطرنشان کرد: کثرت اقدامات مجاهدان گمنام دستگاه اطلاعاتی بسیار زیاد است و اگر شاید بخش کوچکی از توطئه‌های خنثی شده دشمن به وقوع می‌پیوست قطعاً امروز این عزت و اقتدار و امنیت را نداشتیم از این رو جهاد مقدس سربازان گمنام امام زمان را از صمیم جان ارج می‌نهیم.

وی متذکر شد: امروز لازم است به تهدید هسته‌ای نتانیاهو در سازمان ملل علیه ایران اسلامی هم در سطح نظامی و هم دیپلماسی پاسخ قاطع و کوبنده داده شود تا دیگر جرأت یاوه‌گویی به ذهن این رژیم جعلی خطور نکند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.