• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

۴۵ درصد از تصادفات در اصفهان بدلیل خواب‌آلودگی رانندگان است

  • کد خبر : 34897
  • 26 شهریور 1402 - 19:01
۴۵ درصد از تصادفات در اصفهان بدلیل خواب‌آلودگی رانندگان است
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: حدود ۴۵ درصد از تصادفات استان به‌سبب خواب‌آلودگی رانندگان رُخ می‌دهد که در بیشتر مواقع به واژگونی خودرو و جان باختن مسافران منجر می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ اصغر زارع روز یکشنبه با بیان اینکه انحراف به چپ دومین دلیل عمده بروز تصادفات در روزهای پایانی شهریور جاریست، به شهروندان توصیه کرد که قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت احساس خواب‌آلودگی، در پارکینگ‌های مُجاز و مجتمع‌های خدمات بین راهی توقف کنند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جاده‌ای استان در شهریور ماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: میزان تصادفات جاده‌ای استان اصفهان در پنج ماه نخست امسال نیز افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان اظهار داشت: بطورکلی میزان تصادفات بُرون شهری استان وضعیت خوبی ندارد و انتظار می‌رود شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند تا میزان حوادث در راه‌های برون‌ شهری استان کاهش یابد.

وی افزود: با توجه به اتمام فصل تعطیلات، هم اینک بیشترِ مسافران در حال بازگشت به شهرهای خود هستند، به همین دلیل میزان ترددهای بُرون شهری افزایش یافته و بر شدت ترافیک در ورودی‌های کلانشهر اصفهان افزوده شده است.

سرهنگ زارع با اشاره به تردد سه دسته مسافر در راه‌های مواصلاتی اصفهان گفت: بخشی از مسافران در درون منطقه تردد می‌کنند و مبدا و مقصد آنها جزو استان است؛ بخشی دیگر از مسافران در حال عبور از سطح استان هستند و مقصد بخش سوم هم یکی از شهرهای اصفهان است که امروز بیشتر با گروه آخر مواجهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34897

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.