• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

عملیات پروپاگاندایی دشمنان علیه ایران، سابقه تاریخی دارد

  • کد خبر : 34837
  • 24 شهریور 1402 - 14:32
عملیات پروپاگاندایی دشمنان علیه ایران، سابقه تاریخی دارد
امام جمعه چرمهین گفت: دشمن در جنگ شناختی، با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و به‎‌گونه‌ای عمل می‌کند که نه تنها علیه او مقاومتی نشود بلکه با تغییر ذهنیت‌ها ، مردم داوطلبانه ارزش‌های غرب را بپذیرند و بعضا برای تحقق آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی با بیان اینکه عملیات پروپاگاندایی که امروز دشمنان علیه ایران اسلامی راه انداخته اند سابقه تاریخی دارد، اظهار کرد: در زمان امام حسین (ع) دشمنان اسلام ناب محمدی به‌گونه‌ای ذهنیت مردم را تغییر دادند که ۳۰ هزار نفر در روز عاشورا با نیت تقرب به خدا به جنگ با این امام همام رفتند.

وی با بیان اینکه دشمن  در جنگ شناختی و ادراکی، با دروغ پردازی به دنبال مدیریت ادراک عمومی است، افزود: دشمن در جنگ شناختی، با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و به‎‌گونه‌ای عمل می‌کند که نه تنها علیه او مقاومتی نشود بلکه با تغییر ذهنیت‌ها ، مردم داوطلبانه ارزش‌های غرب را بپذیرند و بعضا برای تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمنان ایران اسلامی از همین حربه استفاده کردند که البته علیرغم همه تبلیغات مسموم دشمنان و دروغ پراکنی‌های متعدد آنها، نتوانستند جمعیت زیادی از مردم را به صحنه بیاورند.

وی با بیان اینکه نیازمند جهاد تبیین و بصیرت، در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: امروز شناخت نقشه‌های دشمن، تبیین حقیقت برای آحاد مردم، بیان سریع و به موقع راویت دست اول از حوادث و رویدادها و افزایش سواد رسانه ای می‌تواند در ادامه مسیر، کشور و انقلاب را بیمه کرده و مانع تحقق خواب‌های آشفته دشمنان شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.