• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین خبر داد:

ارتقای نشاط شهروندی با احداث و نوسازی بوستان‌های شهر/تلاش مدیریت شهری برای حضور سالمندان در شهر

  • کد خبر : 34781
  • 24 شهریور 1402 - 5:54
ارتقای نشاط شهروندی با احداث و نوسازی بوستان‌های شهر/تلاش مدیریت شهری برای حضور سالمندان در شهر
شهردار چرمهین گفت: در راستای تکریم سالمندان، بوستانی با همین عنوان در شهر چرمهین در مساحتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال احداث شد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به احداث بوستان سالمندان در شهر چرمهین اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بوستان‌ها در گذراندن اوقات فراغت شهروندان و علاقه ذاتی خانواده‌ها به فضاهای سبز، توسعه بوستان‌های شهری در اولویت برنامه‌های شهرداری چرمهین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متأسفانه خانه‌نشینی همچنان عمده سرنوشت سالمندان به حساب می‌آید، افزود: جمعیت کشور به سمت پیری و کهولت می‌رود اما هنوز مشکلات سالمندان به دغدغه جدی برای مسئولان تبدیل نشده است و این درحالیست که سالمندی فرصتی برای بازیابی خود و رسیدن به آرامش است و در تمام دنیا از آن به عنوان فرصت طلایی زندگی یاد می‌شود.

شهردار چرمهین تصریح کرد: در راستای تکریم سالمندان، بوستانی با همین عنوان در شهر چرمهین در مساحتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال احداث شد.

وی اضافه کرد: تمام امکانات و مبلمان شهری که در این فضا استفاده شده، با توجه به در نظر گرفتن آستانه آسایشی و رفاه سالمندان به کار گرفته و جانمایی شده است و ساختاری دارند که سالمندان پس از این امکانات کمتر احساس خستگی می‌کنند.

ثابت راسخ عنوان کرد: امروز مدیریت شهری چرمهین به دنبال ایجاد زنجیره‌ای از ارتباطات بین سالمندان است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت پارک سالمندان علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوع شهروندان خصوصاً سالمندان را سرگرم و شاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری چرمهین در تلاش است تا در راستای خواسته شهروندان با گسترش بوستان‌های شهری، سرانه فضای سبز این شهر را نیز افزایش دهد و زمینه لازم را برای افزایش نشاط شهروندی فراهم کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.