• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

توجه به مطالبات مردمی، مصداق رعایت حقوق شهروندی است

  • کد خبر : 34581
  • 20 شهریور 1402 - 12:08
توجه به مطالبات مردمی، مصداق رعایت حقوق شهروندی است
شهردار چرمهین گفت: احداث پروژه مشارکتی تقاطع غیرهمسطح چرمهین _ کچوییه، زمان آباد با هدف پاسخگویی به مطالبه شهروندان و مشارکت شهرداری چرمهین و اداره کل راه و شهرسازی در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، داشتن راه‌های دسترسی و جاده‌های ایمن و مناسب را حق شهروندان دانست و اظهار کرد: سهم راه در کاهش حوادث غیرقابل انکار است، برهمین اساس مدیریت شهری چرمهین با تلاشی واقع گرایانه در مسیر ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر گام برداشته است تا تردد شهروندان با امنیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: یکی از ورودی‌های شهر چرمهین در جاده مواصلاتی اصفهان _ خوزستان واقع شده که تردد قابل توجهی نیز در این مسیر انجام می‌گیرد و احداث تقاطع غیرهمسطح چرمهین _ (کچوییه، زمان آباد) از جمله مطالبات شهروندان برای تردد ایمن آنان در این مسیر به‌شمار می‌آید.

شهردار چرمهین اضافه کرد: این پروژه با هدف ایمن سازی، رفع نقاط پر حادثه و کاهش تصادفات دراین مسیر به مرحله اجرا رسید و با همت جهادی شهرداری چرمهین و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و تقدیم شهروندان چرمهین و ساکنین روستاهای کچوییه و زمان آباد شد.

وی توجه به مطالبات مردمی را مصداق رعایت حقوق شهروندی دانست و عنوان کرد: پروژه مشارکتی احداث تقاطع غیرهمسطح چرمهین _ کچوییه، زمان آباد در محور مواصلاتی زرین‌شهر – بروجن _ خوزستان شامل یک دستگاه پل با دهانه ۱۰ متری و دو هزار و ۲۰۰ متر راههای دسترسی بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و سال‌های متمادی به صورت پروژه نیمه تمام رها مانده بود که با مشارکت شهرداری چرمهین این پروژه پس از سال‌ها تکمیل شد تا به یکی از مطالبات جدی شهروندان چرمهین و ساکنین روستاهای کچوییه و زمان آباد و مسافران عبوری از مسیر پاسخ مثبت داده شود.

ثابت راسخ ادامه داد: احداث پروژه مشارکتی تقاطع غیرهمسطح چرمهین _ کچوییه، زمان آباد با مشارکت شهرداری چرمهین و اداره کل راه و شهرسازی در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال شامل ۳۵ هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲۵ هزار مترمکعب خاکریزی، ۹ هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس، دو هزار و ۹۶۰ مترمکعب بتن ریزی و دو هزار و ۶۵۰ تن آسفالت، جدولگذاری و احداث میدان و خط کشی ترافیکی و نصب علائم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری چرمهین در تلاش است با شنیدن مسائل، مشکلات، چالش‌ها و مطالبات شهروندان، ضمن برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون‌های مرتبط به مباحث شهر و شهروندی در برنامه‌ای زمانبندی شده پاسخ دهد تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان به عنوان سرمایه‌های اصلی شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.