• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

کارمندان بازوان قدرتمند مدیریت شهری هستند

  • کد خبر : 34164
  • 07 شهریور 1402 - 12:59
کارمندان بازوان قدرتمند مدیریت شهری هستند
شهردار چرمهین گفت: فرا رسیدن هفته دولت یادآور اسوه‌های خدمت و تعهد شهیدان رجایی، باهنر و سید عبدالحسین دفتریان چرمهینی مدیرکل امور مالی دفتر نخست وزیری است که ذره ذره وجود خود را وقف توسعه سرزمین گهرخیز ایران کرده و در این مسیر نیز جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، شهاب ثابت راسخ روز کارمند را فرصتی برای تجلیل از انسان‌های متعهد و متخصص دانست و اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت یادآور اسوه‌های خدمت و تعهد شهیدان رجایی، باهنر و سید عبدالحسین دفتریان چرمهینی مدیرکل امور مالی دفتر نخست وزیری است که ذره ذره وجود خود را وقف توسعه سرزمین گهرخیز ایران کرده و در این مسیر نیز جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه به واسطه خدمات ارزنده شهدایی چون شهید دفتریان نام و آوازه تلاش‌های آنها به پهنای زمان گسترده شده است، افزود: شهرداری چرمهین به لحاظ کمی و کیفی سرمایه انسانی گرانبهایی در اختیار دارد که با وجود مسائل و برخی نارسایی‌ها، با صبوری، دور‌اندیشی، تلاش و همت، کار کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع تلاش می‌کنند تا از یک سو پاسخگوی شهروندان باشند و از سوی دیگر مسیر توسعه شهر را با اجرایی کردن سیاست‌های تعریف شده هموار سازند.

شهردار چرمهین کارمندان را بازوان قدرتمند مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: کارمندان به عنوان بازوان توانمد مدیریت شهری نقش اساسی و مهمی در پیشرفت اهداف تعریف شده در این نهاد برخوردار هستند به‌گونه‌ای که واسطه فعالیت این قشر صلاحیت، خبرگی، کفایت، دل سوزی و همت بالایشان برای همه آشکار و نمایان است.

وی هفته دولت فرصتی برای تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در شهیدان والامقام رجایی و باهنر تجلی یافت، ادامه داد: مجموعه شهرداری چرمهین به واسطه تعدد خدمت و ارتباط گسترده‌ای که کارمندان آن با شهروندان دارد محیط ارزشمند و دلپذیری را ایجاد کرده که نتیجه فعالیت در آن در زیست شخصی و زندگی شهروندان نمایان است، از این رو باید قدردان زحمت کارمندان شهرداری بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از کارمندان شهرداری در مجموعه‌های اداری، داشتن همدلی و همراهی است تا با این نگاه بتوان کارها را پیش‌برد و به اهداف تعیین شده رسید. گفتنی است؛ در مراسمی که با حضور شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین، حجت الاسلام قاسمی امام جمعه چرمهین و حیدریان رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از کارمندان شهرداری چرمهین برگزار شد از کارمندان پرتلاش و سختکوش این شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.