• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان:

بسیج اصناف تشکیلاتی از جنس مردم برای مردم است

  • کد خبر : 33768
  • 30 مرداد 1402 - 8:01
بسیج  اصناف تشکیلاتی از جنس مردم برای مردم است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان گفت: اصناف و بازاریان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و در گام دوم انقلاب نیز با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور، اصناف و بازاریان همچون دوران دفاع مقدس در صف مقدم این جنگ حضور داشته و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

علی امیدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اصناف اظهار کرد: چهارم شهریور به مناسبت شهادت شهید حاج مهدی عراقی و فرزندش که توسط گروهک فرقان به شهادت رسیدند روز بسیج اصناف نام‌گذاری شده که فرصتی مغتنم را برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی بسیج در اصناف را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف تشکیلاتی از جنس مردم برای مردم است، افزود: اصناف و بازاریان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و در گام دوم انقلاب نیز با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور، اصناف و بازاریان همچون دوران دفاع مقدس در صف مقدم این جنگ حضور داشته و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: بسیج اصناف در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و خدمات آن درخور تحسین بوده بر همین اساس در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نقش این نهاد مقدس در شهرستان لنجان بیش از پیش نمایان شود.

وی ادامه داد: امروز بسیج اصناف شهرستان لنجان به دنبال برگزاری اردوهای جهادی تخصصی و مهارت محور بوده و طی مدت گذشته نیز تعدادی از فعالان اتحادیه آرایشگران مردانه با همیاری یکدیگر و استفاده از هنر خود تلاش کردند در رفع بخشی از مشکلات و کمبودهای جامعه اطراف خود سهیم باشند.

امیدی اضافه کرد: این افراد با اصلاح رایگان افراد نیازمند و کودکان کار به کمک هنر خود تلاش کردند لبخند را روی لبان هموطنان نازنینمان بیاورند و این مسیر قطعاً ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اصناف در شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: غبارروبی از مزار شهیدان، د یدار با چند نفر از کاسبان و بازاریان اصناف ایثارگر، دیدار حضوری با چند نفر از کاسبان در محل کسب آنها، ت قدیر از جهادگران اصناف حاضر در اردوهای جهادی، همایش جهاد تبیین با حضور تعدادی از بازاریان، جلسه مشترک با حوزه شهید تندگویان ذوب آهن، تشکیل هیئت اندیشه ورز اصناف و…. از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.