• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

عامل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دستگیر شد

  • کد خبر : 33422
  • 22 مرداد 1402 - 21:40
عامل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دستگیر شد
حادثه فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در تروریستی بودن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) تردیدی وجود ندارد و مشابه حادثه سال گذشته بوده است.

به گزارش نبض وطن، سردار یدالله بوعلی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: مقارن اذان مغرب، یک تروریست از درب فرعی حرم با اسلحه لوله بلند و هشت خشاب جنگی به سمت در ورودی شروع به تیراندازی کرد که در جریان آن چهار نفر از عوامل انتظامات تیر خوردند و یک نفر به شهادت رسید، از مجروحان حادثه دو نفر نیاز به عمل جراحی دارند و حال دیگران حاد نیست و دعا می‌کنیم مجروحان این حادثه شفای عاجل پیدا کنند.

وی افزود: عامل این حادثه، هشت تیر به سمت اتاق نگهبان شلیک کرد و در ادامه لایه دوم محافظتی وارد عمل شده و تروریست را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه چهار نفر از عوامل انتظامی و چهار نفر از زوار زخمی شدند، تصریح کرد: این حادثه تروریستی است و باید حادثه به‌طور کامل بررسی شود، در همان بدو ورود فرد که ۲۴۰ تیر جنگی همراه داشت و ۱۱ تیر آن را شلیک کرده بود، دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد تروریست به طور سالم دستگیر شده و در اختیار نیروهای ما است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود، درحال حاضر درباره عامل یا عاملان اصلی این حادثه تروریستی اطلاعی در دست نیست، اما آنچه از شواهد برمی‌آید شبیه حادثه تروریستی قبل است و با همان شگرد و در زمان نماز مغرب و ادحام زوار انجام شده است.

بوعلی با بیان اینکه تمام درب‌های حرم کنترل شده، گفت: شایعات دیگر تکذیب می‌شود و شرایط عادی است، زوار در حال تردد هستند و نیروهای امنیتی وظیفه‌شان را به خوبی انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.