• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

عملیات اجرای بخش باقی مانده از آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی+ فیلم

  • کد خبر : 33137
  • 17 مرداد 1402 - 15:13
عملیات اجرای بخش باقی مانده از آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی+ فیلم
شهردار ورنامخواست گفت:پس از برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرای بخش باقی مانده از آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی شهر ورنامخواست به مرحله اجرا رسید.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به وضعیت نابسامان آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی شهر ورنامخواست، اظهار کرد: این بلوار نقش جاده کمربندی شهرستان لنجان به سمت جنوب کشور را ایفا می‌کند اما علیرغم تردد بالای خودروهای سبک و سنگین متأسفانه آسفالت این مسیر از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی افزود: با توجه به مطالبات شهروندان طی مدت گذشته مدیریت شهری به صورت جدی به دنبال اجرایی شدن توافقات سال‌های گذشته اداره راه برای تخصیص قیر مورد نیاز برای اتمام این پروژه بود.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: خوشبختانه پس از برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرای بخش باقی مانده از آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی شهر ورنامخواست به مرحله اجرا رسید.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ورنامخواست پیگیری برای برطرف کردن نقاط حادثه خیز این شهر بوده و اجرای پروژه آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی نیز خود گواه این موضوع است و این روند ادامه خواهد داشت تا کام شهروندان ورنامخواست و مسافران با ترددی ایمن در اینگونه مسیرها شیرین شود.

رضوی راد خاطرنشان کرد: واقعیت موضوع که همه شهروندان باید آن را مورد توجه قرار دهند کمبود اعتبارات بوده و طبیعی است که مقابل سرعت اجرا و اتمام پروژه‌های مختلف را گرفته است اما مدیریت شهری ورنامخواست تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا از در حد امکان از اینگونه چالش‌ها عبور کرده و پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.