• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

آتش‌سوزی کارخانه تولید نئوپان در شهرک صنعتی کچوئیه مهار شد+فیلم

  • کد خبر : 32506
  • 02 مرداد 1402 - 20:15
آتش‌سوزی کارخانه تولید نئوپان در شهرک صنعتی کچوئیه مهار شد+فیلم
شهردار چرمهین با اشاره به وقوع حریق در کارخانه نئوپان سازی در شهرک صنعتی کچوئیه، از مهار این آتش‌سوزی خبر داد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز_ دوشنبه دوم مردادماه_ حریق در کارخانه نئوپان سازی واقع در شهرک صنعتی کچوئیه توسط آتش نشانی زرین شهر به آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چرمهین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دستگاه اطفائیه سنگین به همراه اکیپ عملیاتی به محل حریق اعزام شدند.

شهردار چرمهین تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی شهرداری چرمهین در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و با اقدام سریع و به موقع در لحظات اولیه از پیشروی و سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد و در نهایت با کمک رسانی و پشتیبانی تیم‌های اعزامی از ایستگاه‌های آتش نشانی باغبادران، سده لنجان، زاینده‌رود، زرین شهر و صنایع نظامی حریق مهار و اطفا شد.

وی با بیان اینکه شعله‌زنی اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام و در نهایت وارد مرحله لکه‌گیری شدند، ادامه داد: با همکاری واحد موتوری شهرداری زاینده‌رود و با استفاده از ماشین آلات راهسازی (لودر) تمامی مواد نیمه سوخت جابجا و دپو انجام شده کاملاً اطفا و محل حادثه ایمن شد.

ثابت راسخ با اشاره به اهمیت نصب شیرهای هیدارنت در شهرک‌های صنعتی، اضافه کرد: در شهرک صنعتی کچوئیه شیر هیدرانت موجود بوده ولی به دلایل نواقصی که داشتند خودروهای سنگین آتش نشانی نمی‌توانستند آب‌گیری کرده و با چالش‌های متعددی در این خصوص مواجه شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به صنعتی بودن شهرک صنعتی کچوئیه و وجود کارخانه‌ها و تولیدی‌های زیاد در این مجموعه احتمال وقوع آتش سوزی و حوادث مختلف در آن وجود دارد و برهمین اساس نیاز مبرم و ضروری به نصب تعدادی شیر هیدرانت در شهرک است تا آبگیری خودروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32506
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.