• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان خبر داد:

آغاز عملیات قیرپاشی پروژه حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود

  • کد خبر : 32375
  • 01 مرداد 1402 - 22:17
آغاز عملیات قیرپاشی پروژه حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود
شهردار چمگردان گفت: فاز دوم پروژه حدود ۸۰۰ متر بود که براساس برنامه زمانبندی طی دو سال گذشته زیرسازی آن انجام و امروز شاهد اجرای قیرپاشی این پروژه بودیم و در روزهای پیش رو اجرای آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: طی سال‌های اخیر مسیر حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود به دلایل مختلف از جمله دو طرفه بودن مسیر جز مسیرهای حادثه خیز به‌شمار می‌آمد که متأسفانه باعث بروز صدمات جانی و مالی متعددی برای شهروندان شده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمن سازی مسیر حد فاصل میدان آیت الله خامنه‌ای شهر چمگردان و سه راه قایقرانی مدیریت شهری چمگردان در مسیر اصلاح این مسیر در قالب تفاهمنامه چهارجانبه که در سال ۱۳۹۲ بین شهرداری چمگردان، فرمانداری شهرستان لنجان، شرکت سهامی ذوب آهن و اداره کل راه و شهرسازی وقت منعقد شده بود گام برداشت.

شهردار چمگردان با بیان اینکه این مسیر به دلیل قرار گرفتن در حریم‌ شهرها تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: پروژه دو بانده کردن حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود به طول هزار و ۸۰۰ متر در دستور کار قرار شهرداری چمگردان گرفت در فاز نخست این پروژه طی سالیان گذشته زیرسازی و اجرای آسفالت حدود هزار متر انجام  و در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای پروژه آسفالت، مسیر پروژه باید از هر جهت آماده‌سازی شود، ادامه داد: فاز دوم پروژه حدود ۸۰۰ متر بود که براساس برنامه زمانبندی طی دو سال گذشته زیرسازی آن انجام و امروز شاهد اجرای قیرپاشی این پروژه بودیم و در روزهای پیش رو اجرای آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

پوربافرانی با بیان اینکه بستر ایمن سازی حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود فراهم شد، اضافه کرد: اجرای زیرسازی فاز دوم این پروژه نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار بود که از سوی شهرداری چمگردان انجام شد و هزینه آسفالت این پروژه نیز بر عهده اداره راهداریی و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی عنوان کرد: با اجرای آسفالت این مسیر طی روزهای آینده، امیدواریم پروژه روشنایی و اجرای نیوجرسی این پروژه نیز درقالب تفاهمنامه چهارجانبه‌ای که در سال ۱۳۹۲ منعقد شده است با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه امیدواریم شاهد ایمن‌سازی، ارتقای سطح ایمنی تردد، بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.