• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

۱۶ مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته

  • کد خبر : 32363
  • 30 تیر 1402 - 17:46
۱۶ مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان گفت: حوادث ترافیکی روز گذشته در لنجان، 16 مصدوم را به همراه داشت.

محمد عالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به حوادث ترافیکی شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۲۲ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه تصادف یک دستگاه سواری در شهر باغشاد به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه که جوانی ۲۵ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲:۳۶ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _حادثه تصادف خودرو ۲۰۶ با گاردریل در ورودی شهر فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه که دو مرد ۵۷ و ۲۶ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: ساعت ۱۳:۱۸ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه تصادف موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو سمند در شهر باغبادران به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. مرد ۶۵ و کودک ۶ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶:۲۲ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه زمین خوردن موتورسیکلت در شهر سده لنجان به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که یک مرد ۲۲ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

عالی اضافه کرد: ساعت ۱۷:۴۵ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه واژگونی یک دستگاه سواری در اتوبان شهید کاظمی به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدوم این حادثه که یک مرد ۳۵ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی عنوان کرد: ساعت ۱۸:۰۷ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه تصادف یک دستگاه خودرو پراید در شهر فولادشهر نرسیده به پمپ بنزین به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. دو مرد ۳۶ و ۴۸ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: ساعت ۱۸:۱۳ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _حادثه زمین خوردن موتورسیکلت در شهر چمگردان به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که مرد ۲۲ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۹:۳۷ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه تصادف موتورسیکلت و خودرو سواری در شهر زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که یک مرد ۲۱ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

عالی اضافه کرد: ساعت ۱۹:۴۰ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه تصادف موتورسیکلت و خودرو سواری پیکان در روستای چم یوسفعلی به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه که دو مرد ۴۰ و ۱۷ ساله و خانم ۴۸ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: ساعت ۲۰:۲۰ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدوم این حادثه که یک نوجوانی ۱۲ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: ساعت ۲۲:۳۴ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه _حادثه تصادف موتورسیکلت بر روی پل چرمهین به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که مرد ۲۳ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32363

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.