• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

۱۰ مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته

  • کد خبر : 32241
  • 29 تیر 1402 - 11:35
۱۰ مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان گفت: حوادث ترافیکی روز گذشته در لنجان، 10 مصدوم را به همراه داشت.

محمد عالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به انجام ۳۹ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۰۷:۲۸ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ حادثه تصادف یک دستگاه سواری در محور زرین شهر_فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه که سه مرد ۳۰، ۳۴ و ۴۷ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲:۲۲ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در شهر ورنامخواست به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که یک جوان ۱۶ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: ساعت ۱۲:۵۴ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ حادثه تصادف خودرو سواری در مدیسه سه راهی گاز به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه که یک خانم ۴۳ ساله و دو مرد ۵۳ و ۲۳ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶:۴۲ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در روستای رحمت آباد به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدوم این حادثه که یک جوان ۲۳ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

عالی اضافه کرد: ساعت ۲۳:۲۸ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در شهر سده لنجان به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. دو جوان ۱۸ و ۱۹ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.