• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان مطرح کرد:

نقش بسزای تأسیسات زیربنایی در توسعه شهر/جابجایی زیرساخت‌ها در خیابان اباذر با تجهیزات جدید و بروز

  • کد خبر : 32024
  • 25 تیر 1402 - 6:22
نقش بسزای تأسیسات زیربنایی در توسعه شهر/جابجایی زیرساخت‌ها در خیابان اباذر با تجهیزات جدید و بروز
شهردار چمگردان گفت:تأمین نیازهای مختلف شهروندان در زمینه‌های مختلف سکونت، فعالیت، استراحت، فراغت و به طور کلی بالا بردن کیفیت زندگی شهری نقش بسزایی دارند برهمین اساس یکی از پیش‌نیازهای تداوم و استمرار رشد و توسعه شهر چمگردان، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی است.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در توسعه شهر اظهار کرد: با توجه به روند روزافزون زندگی شهری وجود زیرساخت‌هایی چون معابر، خیابان‌ها، شبکه‌های تأمین آب، شبکه گاز رسانی، شبکه‌های فاضلاب، برق، تلفن و شبکه‌های اینترنت و … از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تأسیسات زیربنایی نقش بسزایی در توسعه و رفع نیازهای ساکنان شهرها و روستاها دارد، افزود: تأمین نیازهای مختلف شهروندان در زمینه‌های مختلف سکونت، فعالیت، استراحت، فراغت و به طور کلی بالا بردن کیفیت زندگی شهری نقش بسزایی دارند برهمین اساس یکی از پیش‌نیازهای تداوم و استمرار رشد و توسعه شهر چمگردان، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی است.

شهردار چمگردان تصریح کرد: اجرای پروژه خیابان اباذر شهر چمگردان از جمله پروژه‌های مهم شهرداری به‌شمار می‌آید که نیازمند جابجایی تأسیسات و زیرساخت‌هایی چون گاز و مخابرات بود برهمین اساس با افزایش تعاملات بین دستگاهی به دنبال اجرایی شدن این پروژه در کمترین زمان ممکن شدیم.

وی ادامه داد: در اجرای پروژه جابجایی زیرساخت‌ها استفاده دوباره دستگاه‌های خدمات رسان از تأسیسات و تجهیزات موجود نگرانی‌هایی را برای شهروندان به همراه داشت از سوی دیگر به دلیل طرح‌های توسعه‌ای در شهر، شهرداری مذاکراتی را با دستگاه‌های خدمات رسان انجام داد تا با نوسازی تجهیزات این پروژه ضریب ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان افزایش داده شود.

پوربافرانی اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه‌های خدمات رسان فعال در شهرستان لنجان نگاه ویژه‌ای به ارتقای کیفی خدمات به شهروندان دارند و با نگاه جهادی به پاسخگویی به مطالبات شهروندان و مدیریت شهری در مسیر اجرای پروژه جابجایی زیرساخت‌ها در ۳۰۰ متر از خیابان اباذر با تجهیزات جدید و بروز حرکت کردند.

وی عنوان کرد: اقدامات و تعاملات انجام شده از سوی مدیریت شهری چمگردان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان لنجان نشان‌دهنده عزم مدیران برای بهره‌مندی ساکنان این شهر از زیرساخت‌های لازم برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار شهر است.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: چنانچه همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در چارچوب قانون به وظایف خود به درستی عمل کنند در خدمات رسانی به شهروندان دچار مشکل نخواهیم شد و تعامل دو سویه شهرداری چمگردان و دستگاه‌های خدمات رسان این مهم را محقق ساخته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.