• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

انجام ۴۴ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان

  • کد خبر : 32016
  • 24 تیر 1402 - 14:04
انجام ۴۴ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از انجام 44 مأموریت در روز جمعه بیست‌وسوم تیرماه، توسط هفت پایگاه اورژانس این شهرستان خبر داد.

محمد عالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به انجام ۴۴ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۰۶:۱۱ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ واژگونی خودرو سواری در شهر جدید فولادشهر بعد از بیمارستان شهید مطهری به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که یک مرد ۳۵ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی افزود: ساعت ۱۶:۵۴ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که یک مرد ۶۹ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: ساعت ۱۹:۳۶ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه تصادف خودرو سواری در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. یک خانم ۴۰ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷:۳۸ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه تصادف خودروی سواری در فلکه صنایع دفاع به سمت شهرستان مبارکه به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه مردی ۳۲ ساله و جوانی ۱۲ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

عالی اضافه کرد: ساعت ۲۳:۲۰ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در جاده فولادشهر_نجف آباد به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه جوان ۲۴ ساله به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: ساعت ۲۲۲۰ روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ حادثه تصادف خودرو با عابر پیاده در زرین شهربه مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه خانم جوان ۱۸ ساله به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32016
  • نویسنده : علی امینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.