• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

تعریض کوچه اذان شهر ورنامخواست پس از حدود ۱۱ سال+ فیلم

  • کد خبر : 31903
  • 22 تیر 1402 - 14:19
تعریض کوچه اذان شهر ورنامخواست پس از حدود ۱۱ سال+ فیلم
شهردار ورنامخواست گفت: مدیریت شهری ورنامخواست با اجرا و عملیاتی کردن تملک و تخریب دو باب واحد مسکونی در کوچه اذان به یکی از خواسته‌های دیرینه و بحق شهروندان در راستای گره‌گشایی نقاط پرترافیک، تسهیل عبور و مرور و زیبایی منظر شهری جامه عمل پوشاند.

مهدی رضوی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: یکی از معضلاتی که زندگی شهروندان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، گلوگاه‌های ترافیکی است و شهروندان انتظار دارند برای تردد ایمن خودروها در شهر، معابر شهری عریض و ایمن باشد اما معابری در نقاط مختلف شهر وجود دارند که از چنین مزیتی برخوردار نیستند.

وی آزادسازی معابر را یکی دشوارترین فعالیت‌های شهرداری‌ها دانست و افزود: آزادسازی معابر ضمن فراهم کردن فضای لازم برای اجرای پروژه‌های شهری، توسعه معابر و رفع گره‌های ترافیکی را به همراه دارد و زمینه‌ساز بهره‌مندی شهروندان از خدمات عمومی می‌شود.

شهردار ورنامخواست با اشاره به تعریض کوچه اذان پس از حدود ۱۱ سال، تصریح کرد: مدیریت شهری ورنامخواست با اجرا و عملیاتی کردن تملک و تخریب دو باب واحد مسکونی در کوچه اذان به یکی از خواسته‌های دیرینه و بحق شهروندان در راستای گره‌گشایی نقاط پرترافیک، تسهیل عبور و مرور و زیبایی منظر شهری جامه عمل پوشاند.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای رفع گره‌های ترافیکی در شریان‌های اصلی شهر، ادامه داد: از سال ۱۳۹۱ تاکنون مدیریت شهری ورنامخواست پیگیر تملک این ملک مسکونی برای تعریض کوچه اذان بود که در نهایت مدیریت شهری طی روزهای اخیر موفق به تحقق این مهم با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال شد.

رضوی عنوان کرد: با آزادسازی این ملک دسترسی عرضی بین خیابان امام و شریعتی را رقم خواهد زد، همچنین ارتباط خیابان بسیج به خیابان شریعتی رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل سازنده شهروندان محترم ورنامخواست با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات شهری، امیدوار به انجام کارهای ماندگار، گره گشا و در شان شهروندان فهیم ورنامخواست هستیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.