• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

پیگیری‌ها برای تحقق مطالبه دیرینه شهروندان/ حدود موقوفه ورنامخواست در آینده نزدیک تعیین تکلیف می‌شود

  • کد خبر : 31852
  • 21 تیر 1402 - 21:43
پیگیری‌ها برای تحقق مطالبه دیرینه شهروندان/ حدود موقوفه ورنامخواست در آینده نزدیک تعیین تکلیف می‌شود
شهردار ورنامخواست گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد جلسه‌ای تلفیقی طی روزهای آینده برگزار شود تا ضمن بررسی مشکلات موجود با عزم جدی پیشنهاد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان مبنی براینکه حدود پلاک ۵۹ ثبتی شهر ورنامخواست مشخص شود، به سرانجام برسد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: با آغاز فعالیت به عنوان شهردار شهر ورنامخواست با همفکری اعضاء شورای شهر برآن شدیم تا مطالبات شهروندان را احصا کرده تا بتوانیم با اولویت‌بندی به این مطالبات پاسخ دهیم چراکه معتقد هستیم پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه خدمات هدف اصلی مدیریت شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی موقوفه بودن بخشی از زمین‌های شهر ورنامخواست را یکی از معضلات مهم این شهر دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم شهروندان شهر ورنامخواست موقوفه بودن بخش قابل توجهی از اراضی این شهر بوده به‌گونه‌ای که حل این چالش چندین ساله به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان مطرح است.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: طی سالیان متمادی مباحث مطرح شده درخصوص موقوفه بودن پلاک ۵۹ ثبتی شهر ورنامخواست امکان تصرف مالکانه شهروندان در اموال خود را از آنان سلب کرده و نقل و انتقالات در این شهر متوقف شده است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر ورنامخواست پیرو پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری در سال‌های گذشته طی یک ماه گذشته وارد میدان عمل شد تا با برگزاری جلسات کارشناسی شده بلاتکلیفی آزاردهنده‌ای که بر خانه‌ها و اراضی شهروندان سایه افکنده است را مرتفع کنند.

رضوی راد اضافه کرد: طی یک ماه گذشته مدیریت شهری ورنامخواست با همراهی شورای اسلامی و امام جمعه این شهر جلسات متعددی را با ادارتی چون اداره ثبت اسناد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان و… برگزار کرده و امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد در آینده نزدیک این مشکل رفع شود.

وی اراضی موقوفه شهر ورنامخواست را مانع توسعه این شهر دانست و عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد جلسه‌ای تلفیقی طی روزهای آینده برگزار شود تا ضمن بررسی مشکلات موجود با عزم جدی پیشنهاد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان مبنی براینکه حدود پلاک ۵۹ ثبتی شهر ورنامخواست مشخص شود، به سرانجام برسد.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: با مشخص شدن حد و حدود پلاک ۵۹ ثبتی شهر ورنامخواست یکی از مشکلات اصلی شهر که موقوفه برخی از اراضی است، حل خواهد شد و شهروندان می‌توانند اقدام به اخذ سند مالکیت ملک خود کرده و در نهایت شاهد توسعه شهر خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.