• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان:

مسئولان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به دنبال امید آفرینی باشند

  • کد خبر : 31752
  • 18 تیر 1402 - 8:05
مسئولان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به دنبال امید آفرینی باشند
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: امروز دشمن بیش از گذشته بر روی امید زدایی و ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه سرمایه‌گذاری کرده بر همین اساس همه ما مسئولان موظف هستیم برای مردم امید آفرینی کنیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی سلیمانی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خردادماه سال جاری و تاکید ایشان بر تقویت ایمان و امید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود خطاب به علاقه‌مندان به ایران اسلامی فرمودند: سعی خود را در تقویت «ایمان» و «امید» مردم و جامعه به کار گیرید، بر همین اساس مسئولان نباید از هیچ کوششی برای تقویت این دو اصل مهم در جامعه دریغ کنند.

وی افزود: اثر «ایمان» را همه ما در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در موقعیت‌های حساس همچون پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و عبور از توطئه‌ها و بحران‌های مختلف ایجاد شده از سوی دشمنان دیدیم و اگر ایمان که نشأت گرفته از اعتقاد خیل عمومی مردم ایران است وجود نداشت ملت ایران در اینگونه بزنگاه‌ها سرافراز خارج نمی‌شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان تصریح کرد: ایمان ریشه نظام اسلامی است و ما به عنوان مسئولان اجرایی اگر در این بخش خلاء و کوتاهی داشته باشیم قطعاً اقدامات انجام شده از برکات لازم برخوردار نخواهد بود، از این رو نیاز است در مسیر تقویت باور و ایمان مردم به عنوان دو عاملی که برای پیشبرد اهداف انقلاب ضروری بوده تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نقدهایی که به مسئولان کشور می‌شود آن بوده که مسئولان قصد دارند با امید افزایی بروی ضعف‌ها و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند سرپوش بگذارند و این درحالیست امید حرکت آفرین است و باعث برنامه‌ریزی دقیق، طراحی و تلاش می‌شود و در نهایت، ما را به هدف مد نظر می‌رساند.

سلیمانی با بیان اینکه مسئولان با خدمت به مردم در جامعه امید آفرینی کنند، اضافه کرد: مسئولان باید به ضعف‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه ضعف‌ها باعث می‌شود جوشش، کوشش و تلاش خود را دوچندان کرده و قدم‌های رو به جلویی برای برطرف کردن نقاط ضعف برداشته شود و تحقق این مهم یکی از عوامل مهم در افزایش امید به‌شمار می‌آید.

وی امید زدایی را حربه دشمن علیه ملت ایران دانست و عنوان کرد: امروز دشمن بیش از گذشته بر روی امید زدایی و ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه سرمایه‌گذاری کرده چراکه وقتی امید از بین برود تلاش و کوشش وجود نخواهد داشت و فعالیت‌ها را متأثر می‌کند بر همین اساس همه ما مسئولان موظف هستیم برای مردم امید آفرینی کنیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با طرح این سوال که به چه میزان اقدامات و خدمات ارائه شده را برای مردم باز گو می‌کنیم، گفت: فضای مجازی و اتفاقاتی که در رسانه‌های دشمن رخ می‌دهد ایجاد فضای یاس و نا امیدی است، از طرفی متأسفانه در کشور، برخی رسانه‌ها، مردم و مسئولان به این یاس و نا امیدی ضریب داده و به‌جای اینکه نکات مثبت را ارائه دهند مباحثی را مطرح کرده که به نکات مثبت توجه نشده است بر همین اساس نقد باید سازنده و توأم با امید باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان خبرهای مثبت از عملکرد نهادها و سازمان‌ها را در اختیار مردم قرار دهند و رسانه‌ها نیز به سراغ تک تک رؤسای ادارات رفته و علاوه بر پرداختن به نقاط ضعف راهکار برون رفت از این فضا را مطرح کرده و نقاط مثبت را نیز اطلاع رسانی کنند تا شاهد امید آفرینی از ارائه خدمات توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

سلیمانی یادآور شد: امروز کشورهایی که به دنبال آن بودند با آشوب در ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و ایمان، اعتماد و امید را از مردم سلب کنند امروز خود دچار بحران شده‌اند و نمونه بارز آن کشور فرانسه است.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند خلاء‌ها و اتفاقی که در کشور ما رخ می‌دهد را بزرگنمایی کنند، افزود: بسیاری از مدعیان حقوق بشر کشور ما متهم کرده، خانمی که توسط نیروی انتظامی جلب کرده بود رفتار مناسبی با آن نداشته‌اند حال آنکه امروز به عینه شاهد هستیم پلیس فرانسه نوجوان ۱۷ ساله را در منظر عمومی با گلوله به خاک و خون می‌کشد و کماکان رسانه‌های خارجی هیچ توجهی از جنبه انسانی و حقوق بشری در مهد حقوق بشر به این جنایت ندارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31752

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.