• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

افق‌های امیدبخشی برای توسعه شهرستان لنجان ترسیم شده است

  • کد خبر : 31607
  • 14 تیر 1402 - 20:27
افق‌های امیدبخشی برای توسعه شهرستان لنجان ترسیم شده است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان لنجان که همزمان با سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان برگزار شد ۷۴ مصوبه به همراه داشت و با توجه به اینکه ثمره اجرایی شدن این مصوبات افزایش امید و اعتماد شهروندان است، از این رو تمام مصوبات تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی با بیان اینکه امروز افق‌های امیدبخشی برای توسعه شهرستان لنجان ترسیم شده است، اظهار کرد: مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان تدوین شده است و هر یک از این مصوبات نقطه امیدی برای پیشبرد برخی اولویت‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید.

وی با اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار اصفهان، تحول بزرگی در شهرستان لنجان ایجاد خواهد شد، افزود: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان لنجان که همزمان با سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان برگزار شد ۷۴ مصوبه به همراه داشت و با توجه به اینکه ثمره اجرایی شدن این مصوبات افزایش امید و اعتماد شهروندان است، انتظار می‌رود تمام مصوبات تا حصول نتیجه و اجرایی شدن با جدیت دنبال شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: رویکرد مصوبات عمدتاً زیرساختی، عمرانی_فرهنگی، اجتماعی، حمایت از سرمایه گذاران، اقدامات نرم افزاری و اولویت‌هایی است که مورد مطالبه شهروندان و ساکنین شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بوده است.

وی عنوان کرد: مصوبات در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، شهری، فرهنگی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی، آسفالت و جاده‌ها و… تفکیک و از سوی استانداری اصفهان ابلاغ شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مصوبات با در نظر گرفتن مباحث کارشناسی و برنامه زمان بندی شده یکی پس از دیگری به مرحله اجرا خواهند رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات احداث پایگاه امداد جاده‌ای قلعه آقا در بخش باغبهادران بود که مقرر شد با محوریت فرمانداری شهرستان هماهنگی تعیین دقیق محل اجرا و تحویل زمین به جمعیت هلال احمر انجام گیرد تا جمعیت هلال احمر استان ضمن تهیه طرح اجرایی و نقشه‌های عملیاتی با حمایت فرمانداری و همکاری خیرین احداث این مجموعه را آغاز کند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته همزمان با دهه ولایت و امامت آئین کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای قلعه آقا برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.